stage in Coimbra - Reisverslagen van Erik van den Boogaard - WaarBenJij.nu stage in Coimbra - Reisverslagen van Erik van den Boogaard - WaarBenJij.nu
stage in Coimbra

Onze eerste week begon heerlijk rustig. We zijn vorige week dinsdag aangekomen in Porto. Het was vooral heeul erg heet met onze nederlandse kleding. Hier hebben wel gauw verandering in gebracht en werden goed ontvangen hier. Vooraf hebben we contact gehad met de school hier en hebben onze begeleider Paskwal ontmoet.

Woensdag gingen we naar de school in Coimbra, waarna we onze bedrijven gingen bekijken.
Erik gaat naar Sirmaf
Hugo gaat naar Fucoli
Omdat donderdag een feestdag is hebben we woensdag avond het nachtleven van Coimbra ontdekt! en dat beviel zeker. Een biertje hier kost maar 1 euro. Kunnen ze in Nederland nog wat van leren.

Erik had zijn eerste dag op vrijdag waarbij ik lekker nog van de zon kon genieten! Het weekend hebben we gevist en aan het water gelegen! En zaterdagnacht hebben we wederom Coimbra eens even bekeken.

Maandag begon voor ons echt het stagelopen, vroeg op en allebei op pad.